manmotor (manmotor) wrote,

Gambar yg aku jumpa kat internet. Ish punya besar kote dier, kalau balun awek comel aku tue, koyak!

Gambar ini aku download dari Internet. Ini Stail 69 nama dier. bodi terbalik, yg betina kulom kote jantan, yg jantan jilat puki betina. Inilah stail yg paling best. Kote dok dlm mulut awek tue sentiasa basah, berlendier, bila lidah gesel ngan kepala kote kite, geli2 rasa nye. Boleh kamu benamkan hidung ko kat dlm puki dier tu, ambik bau hapak pantat dier. Kalau korang terrer jilat kat keliling burit dan kelentit dier, pasti dier meraung2 kesedapan. Pastu berlendier lendier puki dier jadinye. best tau.
Gambar2 ni aku download dari internet. Ha.. tengok baik2 murid2 semua. Inilah caranye nak buat persediaan kalau korang nak balun lobang jubor awek tue. Kote masuk kedalam burit dier, pastu ambik jari korek lobang jubor pelan2.. kalau boleh tarok KY jelly skit.. satu persatu jari korang masuk ke lobang juboq dier biar lobang tue semakin luas.. Lagi luas lagi bagus, sebab senang kote korang nak masuk jubor dier kelak.. ok?? faham ke murid2?
gambar ni aku download dari internet. hah.. ini gambar kote yg dah berjaya masuk ke dlm lubang jubor awek tue.. nampak gaya ketat lagi. pasti sakit pompuan tu.. tapi tak pe sebab kalu tarok ky jelly dan korang balun pelan2 jubor diertu dier boleh tahan lagi walau kesakitan.. pandai2 le korang peluk dier, belai2 rambut dier, bisikan kata2 cinta kat telinga diorang sambil korang balun lobang ketat sakti jubur diorang tue dengan kote besar korang..
gambar ni aku download dari internet
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 12 comments