manmotor (manmotor) wrote,

Bohsia tetek kecik, Zaharah

ZAHARAH, Bohsia aku punggut kat Ampang Point




Tak susah aku ajak dier masuk bilik.. Belanja makan2, pastu aku tangan samada dier 'open minded' ketak? Dier kat dier ok, tapi dier tak nak yg pelik2 seperti buat ngan ramai2. Ni gambaq Zaharah tengah dok pegang Kote aku. Sejuk tangan dier masa tu. Masih takut takut lagi, maklum le.. baru kenal. Tetek dier kecik aje, aku jentik2 pun mende tu tak bergetar.. Amacam, kote botak aku mengancam tak? fuh.. pompuan suka tau, berjam2 si Zaharah dok jilat kote botak , lagi botak lagi sexy.





Ni gambaq Zaharah bersedia nak kena sembur. Kena tutup mata sebab, sakit mata kalau terkena mani pekat kite tue. Aku cakap kat dier, Aku tak nak pakai condom.. aku bagi dier tiga pilihan: 1) Pancut dlm burit, 2) Pancut dlm lobang dubur, 3) Pancut dlm mulut.





Ni gambaq Zaharah hampir muntah sebab dier tak biasa ngan air mani aku. Aku gelak kat dier.. air mani tu macam telur separuh masak aje.. apesal muntah2, membazir aje.. Aku benci kat pompuan yg tak menghargai air mani aku. nasib baik dier jilat sampai habih air yg melimpah tu






Aku balun budak ni dua kali aje, sebab dier tetek dier kecik, bila aku menghenjut henjut diertu, tetek dier tak menghayung2 pun, leceh. Dah le tu, bila aku sembur dlm mulut dier, dier muntah2 pulak... menyampah. Aku meluat kat dier, aku pas kat kawan aku, KOTAY SINGH


  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 55 comments
Previous
← Ctrl← Alt
Next
Ctrl →Alt →
Previous
← Ctrl← Alt
Next
Ctrl →Alt →