manmotor (manmotor) wrote,

Tetek sapa cantik!! Mari2, ade yg besar, ade yg kecil

Pertandingan Tetek Terbaik, Man nak komen skit pasai buah dada wanita2 kesayangan Man ni.



Man terima emel dr peminat2 yg nak tau apesal Man tak habih2 komen pasai jubor dan pantat awek2 tue, tak penah pun Man buat komen pasai buah dada diorang! Man sebenarnye peminat buah dada pompuan, kalau dapat yg elok2 Man jilat sampai berjam2. Tapi tetek2 ade perbezaan, ade yg Man suka ade yg Man tak suka...





Man dah naik marah skit sebab takde yg kasi maklumbalas kat kite. Kalau suka karya2 Man ni tolongle tuliskan emel banyak2 kirim kat manmotor_penang@yahoo.com . Kalau dpt emel banyak2 baru le Man rajin nak ambik gambaq banyak2 dan citer banyak2 kat peminat semua. Kalau ade yg suka Man boleh buat satu siri artikel tentang anatomi wanita.. lepas buahdada, Man boleh buat artikel pasal burit diorang.. lepas tu kite cite skit pasai dubur diorang.. pastu Man boleh bagi lecture pasai posisi2 persetubuhan. Lepas tu kite citer pulak pasal perbezaan2 ketara bila bersetubuh dengan gadis berbagai bangsa. Amacam?? baru bersemangat skit laman web kesayangan kite ni!! tolonglah berikan cadangan2 membina melalui emel.




Ni dier tetek sensasi kegemaran Man, tetek sebesar genggaman tapak tangan, Areola (mende bulat keliling puting tu) sebesar 50 sen, puting yang tegak dan elok. Tetek begini memang sensitif bila diusap2, sekejap aje dier dah naik bengkak. Kejap aje pompuan tu meraung2 kesedapan.




Ini gambar tetek Leceh!! Lembek dan berat sampai tertunduk sikit. Puting kecik, Areola punya besak!! Warna dier puting pun pucat. Aduh hodohnya budak ni. Entahle kena sampuk ke ape2 hari tue sampai sanggup buat ngan sihodoh ni.





Ini gambar tetek yang bermasalah besar.. dah le kecik, berat sebelah pulak! Tetek kiri dier lebih kecik berbanding yg kanan. Aduh, apesalni Dik? kalau main tetek jgn le main yg kanan aje.. cantik muka dier, tapi saya tetek senget.



Tetek ni bersaiz sempurna, tapi puting dier ade masalah, macam tergigit pulak ..hehehe.. areola dier pulak kecik. cantik muka dier, boleh jadi model, tapi jgn tanggal coli.. lintang pukang lari jantan2 kalau nampak puting cacat begini.




Yang ni pulak bersaiz sempurna, puting pun elok, areola kecik skit tapi ok, janji masa Man dok isap, sama2 stim. Tapi Man nak kritik skit sebab tetek renggang sangat le.. tak boleh nak buat himpit kote.



Ini lagi satu kes tetek berat sebelah. ape dah jadik ni?



Ini tetek puting kecik macam taik lalat aje, areola dier pulak tak bulat!!! membujur pulak. aduh macam2 kecacatan diorang ni. Ni gambaq dier menghayati Kote besar Man dok mengamuk kat burit dier..hehe



Ini pulak puting yg panjang sangat, areola gelap macam teruk dihisap orang.



Man paling benci puting warna cerah, korang nampak tak lebam skit kat muka dier, tu pasai Man dah tempeleng dier ngan Kote Man .



Yangni kalau dier berbaju kebaya, Fulamak, punya best... lebat betui buah dadanya. Tapi puting kecik, areola pudar macam dah luntur warna. Tapi ini kalau buat himpit kote best.



Ini pulak macam buah mangga. panjang membujur pulak tetek dier..



Yang ni orait gak



Yang ni best, saiz best, warna best, puting dier orait. Yangni Man kalau tak silap dok balun dier sampai 2 hari 2 malam. cantiknye adik ni.




Ini tetek renggang, pastu warna dier cerah, tak itam manis macam tuan dier. Ni gambaq dier tengah terseksa sebab Kote kite mengamuk kat lobang dubur dier.




Yangni orait, tapi ade skit tak belen, besar sebelah. Tapi Man tak kisah. Nampak tak Air Sakti Man mengalir kat lurah dier?




Yangni sempurna, tapi kecik skit sebab masih belum habih tumbuh. Takpele, kalau diraba-usap skit2 lama2 jadi bukit.




Yang ni cacat teruk, puting takde, warna tak betul, areola tak sama besar, renggang pulak.. Ni gambaq Man dok balun dubur dier.

  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 3 comments