You are viewing manmotor

manmotor's Journal
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 20 most recent journal entries recorded in manmotor's LiveJournal:

    [ << Previous 20 ]
    Sunday, November 19th, 2006
    6:54 pm
    Jgn mintak gambar
    Jgn le email kat Man mintak gambaq2. Bahaya tue. Kalau bf dier tau mati aku. larni masih curi2 nak jumpa ngan dier, bf dier belum tau lagi. tapi kira orait boleh jumpa setiap hari. tak lama, sejam pun dah cukup.

    bf dier belum pernah kongkek dier, ntah le kelentong ketak. macam susah nak percaya. Mane boleh sorang lelaki tak naik stim bila bersama awek sexy macam Letchumi. Susah nak percaya, ade orang sebodoh tue, ade gf tak balun tapi dibalun orang lain..ntahle. suka hati dierle.

    ok? orait
    9:49 am
    Dari Dagu ke Dahi
    Lenkali bila hangpa nak balun makwe ke bini ke, korang boleh try letak kote hangpa yg terpacak tu depan2 muka diertu. Harap2 kote hang tue lebih panjang dari muka diertu. Bila aku letak kote aku kat muka dier, pangkal kote aku kat paras dagu, hujung aku merentasi dahi dier.. kepala butoh aku dok ada seinci melebihi kepala dier. pasti hangpa heran apesal Man citer lawak2 dan tak senonoh dok ukoq2 batang kote? Tapi aku pikiaq Letchumi tue jadi lemah longlai bila aku buat begini, seolah2 terpukau. Aku tak tanya dier betui2 apesal dier nampak ghairah sgt bila aku acu2 kote aku kat muka dier. Mata terbeliak, kadar pernafasan meningkat dan burit dier basah kuyup.

    hangpa balik malam kang, hangpa try buat. Besok kite buat perbincangan saintifik, kalau takde perjelasan saintifik pun takpele, kite sembang2 aje pasai fenomena ini.

    Lagi satu Man nak pesan, jgn korang bagi laman web Man kat ramai2 orang, takut si Bedebah kat harian Metro tue carik pasal lagi ngan kite. Dah lama diapa tak kacau, diapa dah lupa kat Man kot? bagusle kalau macamtu..

    ok? orait.
    6:57 am
    Nak citer camne lagi?
    Ish! Man dah bertuah dpt awek sorang tue. Nak citer camne lagi? hey, korang tolong le citer2 skit kot kot ade citer2 best yg korang alami..

    aku boleh citer skit cara aku takel Letchumi tue, kalau korang ndak. Tapi ini mende biasa aje, semua orang dah tau, tak yah nak heboh2.

    Masa aku menhampiri dier kat Gym tue, dier pun terkejut jumpa aku, tapi senyum dier manis aje. Aku pun berlari2 atas treadmill bersebelahan dan bersembang. Rupanye diertu marketing manager kat kedai di sungei wang tue. Cantik Letchumi tue. Body dier saiz sederhana, ramping dan kaki dier panjang. memang sexy. Walaupun berseluar panjang tapi jelas bentuk badan dier tue. Buah dada dier menghayun2 skit sambil dier berlari2.

    Lepas tue kami pegi minum. Masa dok kami berjalan, hati aku berkobar2, rasa2 nak peluk diertu dari belakang, geram betul. ish tapi baru kenal dier tak sampai sejam lagipun takkan nak buat dikhalayak ramai? malu le

    Aku citer kat dier yg aku ni dari Penang, tapi bekerja kat KL baru 4 bulan. Keluarga dan kengkawan aku semua kat Penang. Girl fren aku pun kat penang, aku sebatang kara kat KL. Dier pulak dari Ipoh, tapi dah kat KL setahun, dah ade boy fren kat KL ni, keje surveyor ntah ape mende tue aku pun tak tau. Kalau survivor macam siri TV tue tau le aku.

    Aku teringin betul nak balun dier malam tue tapi, tak tau nak buat camne, maklum le dah lama tak takel pompuan. masa aku dok sembang ngan dier pun aku mengelabah skit sebab suka sgt kat dier. Bila dier sedar aku mengelabah dier senyum aje, bila dier tanya kenapa, aku cakap aku ni nervous skit bila berdepan pompuan lawa. dier senyum lagi.

    lepas minum aku cakap aku seronok bersama dier, lalu kami pun bertukar nombor handphone. Malam tue berakhir begitu aje tanpa apa2 kejadian. Aku melancap sorang2 di bilik mandi rumah usang aku tue.

    Keesokan harinye, masa aku dok keje syif pagi, handphone aku berdering. Aduh! tak kan apek tue kejar hutang lagi pagi2 buta nie? aku fikir sambil mengambil hp dari poket. Baru semalam aku cakap kat dier aku takde duit. kalau dier hantar samseng dier hentam aku sampai mati pun dier tak kan dapat sesen pun dari aku ni. tapi itu bukan apek tue, Letchumi rupanye.

    okle.. setakat ini aje.. kalau korang nak aku boleh sambung lagi citer ni..
    tapi tolong le citer2 kisah korang pulak, takan aku sorang aje bercerita? leceh le.

    ok? orait? semoga panjang umur dan dpt bertemu lagi
    Saturday, November 18th, 2006
    6:02 pm
    mane boleh tahan !!
    Berbulan2 Man melancap sorang2 setiap hari, sampai kote pun dah kebas. Tapi nasib baik dah jumpa sorang pompuan hindu lepaskan geram. Tapi Man tak ganas macam dulu2, larni Man balun sorang aje, kire orait letu.

    Man kenal Letchumi secara tak sengaja. Kereta yg dibawa member Man dilanggarnye dari belakang. Member Man tue sibuk nak bawak kereta ke kedai ketuk maklumle diertu pegawai kat opis ber-aircond. Jadi, Man le yg bawak kereta dier pegi ketuk, lepas tu Man pegi jumpa Letchumi ambik duit pampasan.

    Masa peristiwa accident kereta tue, Man rasa2 macam kena aje kat Letchumi tue, tapi tak berapa pasti, tak tanya pun kat dier sebab frust kena langgar. Lepas seminggu dua, masa Man dok angkat dumb-bell kat Gym, Man nampak sorang pompuan macam Letchumi berjogging kat treadmill. Alamak.. letchumi tue.. lepas tue kami pun berkawan baik..

    tule aje.. citer Man.. Larni Man dah orait skit.. tak teruk merana, tak yah malancap setiap hari..

    lain kali Man citer lagi panjang2
    ok? orait
    Thursday, October 12th, 2006
    6:49 pm
    citer skit
    takde lokaple. diorang pun tak nak heboh2 perkara camni, buat malu aje. Man tak nak citer banyak2 lagi, cukup sekadar nak bersyukur sebab panjang umur dan selamat, tapi man nak nasihatkan kat korang yg blum insaf agar berhati, jaga diri baik2, kalau korang silap selangkah, bahaya!!

    tak sangka korang masih setia bersama man. tapi jgnle korang harapkan banyak2 dari man yg tak berguna ni. man dah tak buat lagi keje2 tak senonoh tue. Man harapkan agar korang yg masih dok aniayakan anak dara orang tue, insaflah di bulan yg muliani.

    lani man keje sebagai pengawal keselamatan kat hotel. tapi man nak cuba jauhkan diri dari tempat yg ade byk pompuan2 yg mengancam tue, takut terjeremus lagi. man ade interbiu nak jadi pak guard kat bank, tapi ntahle boleh dpt ketak.

    harga ayam dah naik? ntahle dah lama man tak dpt makan yg best2. hari2 kalau dpt nasi mamak bergaul kuah kari pun dah cukuple, mane ade duit nak makan ayam tue.

    lepas syawalni, ade member yg ajak man belajar jadik tukang masak, orait gak kalu hari2 dpt makan best2. ntahle tengokle dulu. man takde mood nak fikir masa depan. kais lani makan lani, ape nak jadi, jadile.. man dah giwapni.

    korangni orait jugak dpt hiburkan man yg hibani. terima kasih ajele. korangle satu2 kawan setia manni.

    Bila man ade mood, kite citer panjang2 ok? orait
    Sunday, September 24th, 2006
    1:30 pm
    Assalamualaikum Semua
    Ape kabar semua. Man terpaksa bersembunyi kerana diburu orang. Moga2 berkat bulan yang mulia ini, semua dapat maaf memaafi. Man dah berhijrah ke ibukota kite, dah lama tinggalkan Penang. Walaupun banyak kenangan manis di Pulau mutiara tue, tetapi nampak gaya kehadiran Man tak dialu-alukan.

    Itu le saje, Man cuma nak ucapkan selamat berpuasa kepada kengkawan semua. Jangan risau kat Man, pandai2 le Man menjaga diri.

    Assalamualaikum.
    Sunday, March 5th, 2006
    9:40 am
    Man jawap pertanyaan pembaca
    Wahai kote kecik! Jgn pecaya sgt tips2 dan ubat2 membesarkan kote, kote hang jadik lingkup, sapa yg naya? Nasihat aku kalau kote hang kecik, jgn risau, pegi cari puki yg kecik kedemek, ketat metat, comel monte. gerenti best.

    lar korang tak payah kote besaq2 nak puaskan betina hang tue.. jilat aje puki tue, biaq dier rasa kelembutan dan kehebatan lidah hang tu.. bila dier dah biasa ngan hangtu, hang boleh balun lobang dubuq dier.. best. ketat. kalau tak pun kote hang tue boleh masuk kat mulut dier, suruh dier kulom kuat2, kalau hang rasa tak puas hang bagi penampaq kat diertu, biar dier tau sape boss. hang kena bagi dier sedar, tugas diertu ialah puaskan nafsu hang.

    Soalan pembaca: "man, tolong aku boleh? cemane nak kasi kote besaq/gemuk haa? panjang dah okay cuma kurus sikit. bukan apa, hari tu awek aku tegoq aku masa tengok blue sama ngan dia, "kalo abang punye gemuk cenggitu kan best!" terasa lak jugak aku :(...... tolong la man, kalau hang ada tips² gemukkan kote. tolong laaaaaa!!!!"
    Saturday, March 4th, 2006
    8:28 pm
    Ape Citer?
    Offers In Compromise
    Offers In Compromise

    ok! mai kite teruskan citer2 sensasi kite dan gambar2 controversi kite. Tapi man nak bagi korang buat pilihan antara yg berikut ni:

    1) Tasya, receptionist kat sports club terkemuka kat Penang. Bila ahli2 kelab nak booking kemudahan sukan atau restoran kena pegi carik dier. Dulu budak ni mengaji kat sekolah St Georges p.pinang. Pakaian dier moden tak bertudung, jarang berbaju kurung. Mak dier suri rumah, pak dier drebar kat telekom. Gadisni mempunyai senyuman manis, pandai bergaul dan bersembang walaupun dengan orang yg baru dikenali. Dier pernah putus cinta, pengalaman pahit yg membuat dier hilang segala kepercayaan terhadap lelaki. Kalau korang nak tau lagi citer pasal Tasya, undilah TASYA.

    2) Iyan, gadis berasal dari KL, bekas pelajar Uitm, melanjutkan pelajaran ke UK. Kini bekerja sebagai seorang HR officer kat syarikat koperat. Teman lelaki dier bekerja kat KL, belum ade rancangan nak mendirikan rumah tangga. Dier nak tumpukan perhatian kat kerjaya dier, dier tak suka menjaga anak2 kecil, sebab budak2 tue sukar difahaminye. Pakaiannye sopan tapi dier sedar yg dier memiliki body yang lampai dan cantik, dan dier pandai memilih pakaian yg menonjolkan ciri2 wanitaan dier tanpa menjatuhkan maruah diri. undi IYAN kalau korang nak kenal gadis sofistikated ini.

    3) Zura, anak mas berasal dari Kuantan, masih study kat kolej kat Penang. Budak ni terlalu dimanja mak bapak dier. Genit orangnye, paras rupa yg sangat cantik bila dier tak merajuk. Budak ni mentah sekali, dier tak sedar kelemahan diri, dier tak sedar yg dier akan hanyut dan khayal bila naik berahi, dier sangka dier boleh mengawal diri bila dibelai lelaki, dier tak sangka dier hanya seorang insan lemah yg mudah menjadi hamba abdi bila nafsu dier naik. Kalau berminat, undilah ZURA.

    Pilih satu aje, man akan citerkan dari mula hingga akhir agar kite boleh jadikan pengajaran. man akan citer bagaimana man kenal diorang, memikat diorang dan menda2 intim yg man buat bersama diorang.


    Image hosted by Fapomatic.com

    Image hosted by Fapomatic.com
    2:26 pm
    Aku nak tanya skit sebab aku ni tak sepandai engkorang. Kalau aku bagi citer2 yang baik2 dan sopan, Cuma orang yg beriman dan taat kepada Tuhan akan berminat masuk laman ini. Kalau orang dah baik, buat apa kita berdakwah kat dier??

    Tetapi kalau sebaliknye man paparkan gambar2 dan citer2 yg benar tetapi kurang menyenangkan, ramai orang akan masuk. Orang baik pun masuk, orang jahat pun masuk. Inilah peluang keemasan kalau kita nak berdakwah ke, atau nak mengajar jalan benar kat diorang.

    Kalau tak pun, kita boleh jadi kan gambar2 dan citer2 sebagai pengajaran kepada kita semua


    ------------------------------------------
    Komen pembaca:
    hmm memang betul kita kena berdakwah, nabi kata " sampaikan dariku walau satu ayat". dan dalam Alquran pun ada cakap "berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan kesabaran" Al-asr.

    Sama-sama kita berpesan antara kita tentang kebenaran dan bersabar menanti perubahan. kepada man motor saya cadangkan kurangkan gambar2 yang cantik tapi kurang menyenangkan saudara muslim yang lain. semoga usaha man dirahmati Allah dengan hidayahNya.

    -askedust
    Monday, February 13th, 2006
    11:39 am
    Setan dah bersuara;
    Inile orang2 yg menggunakan nama agama dan nabi untuk menindas islam. Aku cuma nak kite berfikir dan mencari jalan menolong adik beradik kite yg dipermainkan orang tue.

    Hey setan keparat, hang ingat kami tak tau ke yg bekalan minyak hangpa tue akan kering dalam masa 10 tahun lagi!! hang ingat kami tak tau ke yg sebab utama Rusia menakluki Afghanistan adalah kerana saluran minyak, sebab iraq ditakluki amerika pun kerana minyak, segala kesusahan yg dihadapi iran sekarang ini pun kerana minyak. Aku nak nasihati Iran agar jgn takut sebab musuh tak akan melontar bom nuklear kat hangpa. kalau terkena bom tue, padang minyak hangpa tue tidak boleh dimasuki manusia berpuluh2 tahun. jadi kalau hangpa nak selamat hangpa boleh ubah semua bangunan kerajaan, tentera, semua peluru berpandu, kapalterbang semua berdekatan dgn telaga minyak. amerika tak akan menggunakan tomahawk untuk mengebom hangpa sebab satu telaga minyak tue bernilai US$200 million. nilai satu tomahawk hanya US$1 million.

    kalau tanpa minyak kuasa barat tidak dapat menguasai ekonomi dan ketenteraan dunia. diorang tak berani berperang menggunakan pedang dan berkuda, diorang pengecut, takut mati


    hey setan keparat, berapa duit orang kafir dok bagi kat hang? atau diorang bagi burit kat hang sampai hang sanggup menghina orang yg ikhlas dan benar2 nak membantu saudara dier sendiri.


    Komen musuh kite: "Tapi TOLONG jangan masukkan apa-apa komen tentang Nabi dalam website maksiat saudara. Kalau nak marah org kutuk Nabi, marahlah dalam hati atau perkataan. Tolonglah jangan masukkan dalam website syaitan ini. Pastikan website ini hanya mengandungi cerita seks dan sebagainya .....BUKAN perkataan Nabi yang mulia it"
    11:38 am
    Musuh kite amat hebat dan cerdik, berhati2 lah
    komen hang membuat aku berfikir.. adakah berkemungkinan besar orang2 yg membakar bangunan kedutaan, yg membawa sepanduk2 pengganas tue adalah duri dalam daging kite, ada kemungkinan diorang diupah oleh musuh untuk membuat dunia marah kat kite. cuba hangpa fikirkan baik2. kalau ada omputih pegi kat chowkit carik penagih dadah, atau gengster kat jelutong tue kemudian bagi $US500 kat diorang, banyak boleh dibuat dgn duit tue dekat RM2000, kemudian suruh diorang pegi buat keje2 samseng kat bangunan kedutaan belanda, denmark. hangpa fikir sampah masyarakat tue sudi ke?? Duit tue walaupun hangpa fikirkan amat banyak tetapi bayangkan lah yg orang membelanjakan lebih RM50,000 untuk membuat iklan selama 30 saat kat tv kite tue, itu pun untuk penonton seramaik 20 juta aje kat malaysia ini. kalau syarikat2 media besar seperti bbc, cnn, msnbc, bilangan penonton diorang menjengkau 300 juta orang, jadi diorang boleh taburkan wang banyak2 agar musuh diorang dibenci dunia






    komen pembaca: "tapi jangan la pasal ni ... kita benci orang denmark.
    sebenarnya orang denmark dan bangsa-2 scandinavia lain adalah penyokong utama islam kat eropah .
    benda ni macam ... kalau paper utusan ke berita harian ke ada tulis salah,... boleh ka kita salahkan seluruh warga malaysia???"
    11:31 am
    ambik yg jernih, buang yg keruh
    jgn dok respect2 aku sgt, aku ni bukanle orang baik2. tapi aku marah bila adik beradik aku dihina, ditindas dan dicerobohi. Jgn dok label 'good muslim' atau 'bad muslim'. pokoknya aku risau bila dunia berperang. aku tau pihak musuh mengambil kesempatan memburuk2kan kite.

    semua cite2 kat journalni boleh dijadikan teladan, walaupun ade yg amat jijik dan hina, tetapi kalau korang patut teliti dari segi pengajaran2 yg korang boleh dapat untuk MENGELAKkan diri,keluarga dan kawan2 dari terjerumus. Banyak lagi mende yg aku buat tapi aku belum tulis kat sini kerana takut korang marah.

    kalau ade yg tak percaya, cuba bukak sikit fikiran korang tue, pegi kat kelab2 malam dan dangdut, kemudian korang akan tau sub-culture yg wujud dikalangan orang2 muda kite tue. jgn rasa sedih, jgn terperanjat, jgn marah.. cuma terima hakikatnya dan berikhtiar bersama untuk membaiki keadaan agar anak cucu kite dpt berbangga.


    "but to be honest, my respect to manmotor for voicing out his anger and displeasure towards the issue. kasik tweak sikit hidup manmotor ni..and u'll be a good muslim, manmotor."
    11:30 am
    bersatu teguh, bercerai kena tutoh
    Baik kite jgn bergaduh sesama sendiri. Pemimpin2 kite bijak memberi pelajaran kat korang semua, ade yg dpt pegi oversea, ade yg kat universiti tempatan, kite guna otak skit boleh tak? memang musuh kite nak pecah belahkan kite, polisi " dehaid and kongkek" . memang berkesan polisi ini, cuba hang tengok betul2 dlm sejarah dunia kite ni. kat india, pakistan, bangladesh, sri langka. kalau diorang bersatu, alangkah kuat negara diorang, kecut kote british tau!!! tapi diorang selalu bergaduh, ini le kehendak omputih.

    cuba hangpa tengok cina, taiwan. apepasai taiwan tue kurang hajar sgt? kecik kedemek tapi skit pun tak takut kat cina? hah.. pasti hangpa tak tau udang disebalik batu kan? itu angkara Amerika. hangpa tau tak berapa ramai ajen dan askar amerika berpengkalan kat taiwan tue? bila2 masa nak serang cina pun boleh dibuat dgn sekelip mata aje. pepecahan cina, taiwan memang kehendak omputih.

    hangpa tengok perang saudara yg akan berlaku kat iraq tue, adik beradik kite membunuh sesama sendiri, omputih dok cedok minyak diorang, dok senyum melebar aje, waktu malam curi masuk kat umah pak arab balun bini dier pulak, ape salahnye, pak arab sibuk berperang kan?

    komen pembaca: "aku rasa ko lagi hina dari amerika ngan israel la.. kalo ko dah baik sangat apsal ko masuk gak dalam journal man motor ni.. sekurang kurangnya man motor ni ada jugak perasaan cintakan Islam.. ko tue siap sokong org bukan islam lagi tu haaaa... fikir sejenak la yang tulis kat atas ni.."
    11:27 am
    kena kutuk lagi!!
    tak habih2 hang nak kutuk akuni. apepasai hang benci sgt kat akuni? mungkinkah kerana kote hang naik tegang bila hang membaca cite2 aku ni? mungkinkah hang dah naik keliru bila hang mula sedar hang berupaya memuaskan nafsu yg berabad2 terpendam dlm sanubari hang tue? tenangkan fikiran, jgn marah, cuba fikir baik2, kalau seorang ustazah yg lawa dan seksi tetapi dier tue alim dan mendalami ajaran agama, tapi hang ingat diertu takde nafsu ke? hang ingat dier tak syok ke kalau dier sedar lelaki kesayangan dier akan stim gile kalau dapat nampak dier membuka kangkang dan meraba2 puki dier sendiri memuaskan diri sendiri? kalau diertu sedar jantan dier akan dapat 'dikawal' dan menjadi hamba dier, mendengar semua perintah dier, mudah naik ghairah bila bersama dier, cinta kat dier selama2nya, hang ingat dier tak syok ke?? apa yg hina kalau kita mempelajari ilmu2 yg membuat diri kita syok dan gembira? salah ke kalau begitu?

    hey setan keparat, hang tak faham ke apa yg akan terjadi jika dunia mula menindas orang kite? bukan aje anak dan bini hang diorang kongkek, dengan lobang dubur hang sekali diorang gali, tau tak?


    komen pembaca: "kenapa mesti marah org bukan islam menghina islam sedangkan orang islam sendiri memperbodoh-bodohkan & menghina islam dengan cerita seks bebasnya?"
    11:25 am
    tak habih2 nak berperang
    Ish ish ish.. tak habih2 hang nak berperang. Aku nak habaq kat hang skit kot kot hang tak tau, masa perang falkland dulu, pihak british dah memusnahkan dekat 70 kapalterbang Argentina buatan russia, Mig , Su 27 dan lain2 yg canggih2 belaka. Jgn melawan pihak setan tue, jgn dok ingat peluru berpandu aje memadai. diorang mempunyai kakitangan yg amat terlatih, peralatan perisik seperti satelit, radar dan agent risikan yg hebat. Kalau tak silap british guna 20 harrier aje, aku dok baca dokumentari pilot sebuah harrier tue bukan main marah sebab cat kat sayap kapalterbang dier tercalar sikit masa perang, dier telah memusnahkan 7 mig russia. jgn jadi bodoh dok berperang dgn diorang.

    aku nak tanya skit kat korang, nak test tengok hangpa ni bergeliga ketak, apepasai amerika melontarkan bom atom diorang kat hiroshima dan nagasaki. apapasai diorang tak lontar kat berlin kat jerman tue??? padahal semua orang tau yg pihak hitler berusaha nak mencipta bom atom pada tahun 1940an.. masatue jepun dok main2 ngan pedang samurai diorang aje, dok bodoh lagi. cuba hangpa habak kat kitorang semua.



    Komen pembaca: "iran tak mungkin akan jadi macam iraq

    askar-2 iran lebih tersusun berbanding askar iraq dulu.
    kalau jadi perang pun susah nak kalau ... pasal bentuk muka bumi dia bergunung - ganag menghadap selat hormuz yang sembit , ini satu advatage pasal dapat kesan gerak - geri musuh."
    Sunday, February 5th, 2006
    12:46 pm
    Menang Tanpa Perang
    Dalam kemarahan yg timbul sebab isu Kartun hina, man dok fikir2 dgn lebih mendalam lagi. Lagu mana kita nak menang!! Mari kita mulakan perbincangan, man tak fikir kita akan dapat mencari jawapannye kat sini, atau pun dalam jangkamasa pendek, tapi kalau kita bermuafakat dan berikhtiar, moga2 akan dpt sesuatu.

    Mari kita tinjau sejarah dunia ini, dan lihat bagaimana orang telah dapat menewaskan lawan tanpa Perang. hahaha korang pasti akan gelak, tapi jgn dok gelak dulu, sebelum habis membaca, rugi tau.

    Semasa Napoleon menyerang besar besaran, pihak Rusia amat bijak!! Mereka yakin jika bertembung pasti dorang kalah. Tapi akhirnya diorang menang dan beratusan ribu tentera Napoleon mati kerana pihak Rusia berotak geliga. Cuba korang kasi tau kat kitorang semua pihak Rusia buat lagu mana??

    Semasa British dok ghairah menakluki negara kat Asia ni, diorang tahu yg negara China kuat dan perkasa, tetapi omputih keparat tu berotak geliga, dan dapat menakluki negara China dengan mudah sahaja tanpa pertumpahan darah. Cuba korang kasi tau kat man pihak British buat lagu mana??

    Negara Amerika nampak kuat dan perkasa, tetapi kote diorang dibelengu dan dicekup oleh orang Yahudi, Amerika amat takut kepada Israel. Kalau orang Israel meludah kemuka president Amerika, president akan membenarkan muka nya diberak oleh Yahudi. Cuba korang habak kat kami semua, apapasai orang Israel digeruni Amerika??

    Masa British dok syok kat Singapura dulu, diorang telah berjaya menguasai seluruh pulau itu tanpa pertumpahan darah setitik pun. Keparat omputih tue buat ape? korang tau tak???

    Man nak tengok korang pandai ketak.. jgn malu.. kalau tak tau, kita belajar bersama.
    9:01 am
    Kartun hina Nabi
    Anak HARAM, keparat. Bangsat betul orang2 Belanda tue!!! Man naik berang bila nampak 12 kartun2 yang Kurang Hajar tue!! Tapi Man tengok ramai umat Islam di seluruh dunia buat demonstrasi, ada yang membawa sepanduk2 bermesej militan seperti nak pancung kepala orang, nak kiamat, nak bunuh dan sebagainya. Ada pula yang melontar batu dan membakar bangunan kedutaan tue man rasa pelik pulak.

    Man rasa2 perkara ini bukan angkara seorang penyunting akhbar sahaja.. Man jugak rasa ini bukan masalah negara Denmark. Man rasa besar kemungkinan ada pihak yang amat pintar dan faham saikologi orang2 Islam telah merancangkan ini semua agar seluruh dunia dapat melihat reaksi orang2 Islam gaya pengganas yang amat menakutkan itu. Adakah mereka telah berjaya membuat dunia bertambah benci kepada Islam??

    Man bukan nak memihak sesiapa, tetapi perkara ini boleh diselesaikan dgn cara yg lebih aman. Kalau kita tunjuk kat dunia yg kita ini pengganas, kalau kita menghayun2kan parang dan senapang bila membantah hal ini di khalayak ramai, dunia akan naik takut. Tetapi mereka akan benci kat kita. Adakah ini yang kita mau??

    Kalau pihak barat mula menyerang dan menyeroboh negara saudara kita seperti Iran, dunia tidak akan simpati kepada kita. Seluruh dunia akan gembira bila orang2 kita ditindas tanpa simpati di masa depan.. Adakah ini yg kita mau??

    Walaubagaimana Man amat berbangga atas kenyataan rasmi Malaysia dlm hal ini, Kita telah membantah dengan nada yang sederhana. "Kita berdukacita atas penyiaran kartun2 yang telah membuat umat2 Islam marah" , memang tepat sekali kenyataan ini. Marilah kita fikirkan sama2 bagaimana nak selesaikan perkara ini..
    Friday, January 27th, 2006
    4:39 pm
    Hari ni nak citer pasai balun burit berbilang bangsa

    masa man berumuq 14 tahun, pompuan pertama yg man balun tue minah dari australia. Lepaih tue man dok taruk burit omputih sejak dari hari tue, nak buat camne kite dah ketagih burit. lepaih tue man beranikan diri tekel sorang gadis India. Man hampir hilang nyawa kena belasah adik-beradik dier bila diorang dapat tau. Hindu2 tue marah betul aku balun adik dier. Man kena masuk hospital tiga hari kerana cedera parah. sebab tue sampai hari ni man tak berani nak sentuh burit hindu. Tapi memang tak patut sebab burit budak tue tak sedap tera mana, rambut dier berbau busuk minyak kelapa.

    lepaih tue man mula tekel awek melayu, Indon dan filipina yg man kenal semasa buat show. kebanyakan diorang penyanyi latar atau pun penari pengiring.

    awek cina pertama yg man balun tue, perempuan simpanan orang. Tapi bila man dapat tau jantan diertu samseng dari Ipoh, man cepat2 buang amoi tue. kalau kena tangkap gerenti kena bunuh.

    awek rusia best. kaki diorang panjang, muka lawa burit lembab sentiasa. sekali dier kemut, mak oi. syok sampai ke tulang sumsum.
    Thursday, January 26th, 2006
    8:59 pm
    Jalan2 Cari Makan

    aku dah meluat sembang pasai puki2. mai kita sembang pasai makanan enak2 kat penang nie.

    Kalau nak makan Nasi kandaq pi kat Batu Ferringhi, dekat Mar Vista. Udang dier best.

    Sharif Nasi kandaq kat sg Dua , dekat USM pun best.hangpa kena try ayam kurma dier.. fuh!! meleleh ayaq lioq aku. tak yah pegi restoran Makbul, Pelita, Kasim Mustafa, Subaidah lar... semua leceh.

    Sup ekor yg best kat Jln Datuk Kramat, tepi mesjid jamik. gerenti best.

    roti canai best kat transfer road. sedap.

    burger best kat tari burger, tg tokong.. kat situ malap2, boleh try raba2 awek kat situ, tapi hati2 kot2 ade pak lebai dok makan burger kat situ..


    nasi padang kat transfer road pun best

    sotong keping kat restoran minah

    koay teow kerang kat padang, jalan perak.

    pasembur best kat padang kota lama.(dekat dewan sri)

    mee goreng mamak kat padang kota lama (dekat fort cornwalis)

    ais kacang best kat tari burger, tg tokong

    sotong bakar best kat Gurney drive

    ish!!! kalau hangpa nak tekel awek, kena lar tau nak cari tempat yg best2 untuk belanja dier... sure bertambah lembab.. kemut-kemut bila dah kena sup ekoq

    lepaih makan kena carik tempat line clear, jgn le pegi kat pantai seagate, padang bukit dumbar, padang belia..padang polo, padang letak kereta stadium.. jgn bodoh, gerenti kena tangkap.. baik jgn buat dlm kereta, tapi kalau dah gatai sgt pegi lar kat kawasan perumahan orang cina, parking selamba aje kat tepi jln, ambik penghadang matahari tutup semua cermin tue, belakang, depan dan semua cermin tingkap pun tutup. pastu hangpa nak henjut sampai tercabut tayar kereta tue pun takde orang dok kacau hangpa. jgn parking berseorang di tempat yg menimbulkan wasangka... kena parking tempat biasa. Aku kesian kat budak yg kena tangkap kat pantai seagate tue, baru tengah dok bukak suar dlm awek tue, puki pun belum rasa lagi dah kena tangkap.. bodoh betui budak tue.. otak dier letak kat maner lar , kalau pegi kat bayan baru, batu maung, sg nibong, bk jambul kan banyak perumahan, cari aje kereta2 yg ade sun-shade, parking tepi dier, pasang sun-shade kat kereta hang, balun aje le.... lagu mana diorang nak tangkap hang??
    6:47 am
    Komen Pembaca Maha Bijaksana: "sejak bila ilmu jilat puki bohsia boleh buat masa depan sesaorang tu cerah man motor cho hang hapaq mai sat,,,,jalan daa man motor"

    Komen Manmotor yg tak seberapa: Hang jgn dok ingat senang nak jilat puki bohsia. Kalau hang tak pandai nak ayat budak tu, kalau hang takdak keyakinan diri, kalau hang masih dok bertumpang kat umah makpak hang sebab hang menganggur, walaupun dah 15 tahun orang tua hangtu hantaq hang dok pi belajaq entah ape kat sekolah sampai jadik bodoh. Cuba habaq kat aku, Apa pasai bohsia tu nak syok kat hang? Pelacur kat Chai Leng park tue pun rasa geli2 bila hang mintak nak jilat puki dier, tak yah dok kata bohsia.

    Kalau hang mempunyai pikiran yg positif, rajin berusaha, tak putus asa,berwawasan, berdikari, tak mengutuk orang yg cuba nak tolong hang, Tak yah dok kata bohsia tue aje, pramugari, model lawa2, datin pun akan menyentuh2 rambut sendiri tanpa sedar, dier akan merasa jantung dier berdebar2 tak tentu pasai, kaki dier tiba2 jadik lemah, puki dier tiba2 jadik lembab dan mengemut-ngemut bila hang senyum aje kat dier.. apa pasai hang susah sgt nak pecaya cakap aku nie?

    ok? orait
[ << Previous 20 ]
About LiveJournal.com